jueves, 30 de octubre de 2014

PANTALÓ HILLI HILTRUD

TORNA A SER RUMS!!!
Avui us presento uns pantalons...Hilli Hiltrud!! Patró comprat aquí!!
Quan els hi vaig veure a Jessy Enredos, m'en vaig enamorar!!
I llavors Pandielleando també ens els va ensenyar!!
Vaig comprar el patró... i fa tres mesos que espera que el fagi!!


Doncs ha arribat el moment!!!
Avui no hi ha grans fotos... La veritat, no estic gaire convençuda de com m'han quedat!!! 
Per la propera hauré de fer uns quants canvis!!!


 UN; DOS; TRES.... ALEHOP!!!!!


#Teles comprades a botiga física!!
ENTRETELA
Si esteu a Menorca, no dubteu en visitarla!!! Teles de calitat, boniques, a bon preu... i sobretot una atenció càlida i personal!!!!

12 comentarios:

  1. pues a mi me gustan mucho!! los míos son anchísimos, pero éstos los veo mucho mejor! has reducido la talla?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ara no me acuerdo muy bien.... pero havia dos patrones a elegir en el pdf.... uno para tejidos elasticos y otro para tejido no elastico.... y uno era mas pequeño que el otro (supongo que el elastico).... (supongo que el que no has hecho tu...).... Si quieres cuando este en casa me lo vuelvo a mirar ;)

      Eliminar
  2. Són molt xulos, m agrada molt la combinació de teles!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies!!!! Vas rebre el meu missatge pel google+... no estic segura d'haver-ho fet be!!! Es que no trobo res al blog per contactar-te per privat!!

      Eliminar
  3. me gustan y en un super arrebato yo también compré el patrón!!! a ver si me hago unos, yo creo que versión más estrecha... anda que si te caeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

    ResponderEliminar
  4. Te queda fenomenal! Estas fotos gritan libertad!!!

    ResponderEliminar
  5. Jajajaja!!! Yo también compré el patrón cuando se los vi a Jessy Enredos y a Pandielleando!!!! Y ahí están, esperando en la fila de cosas...Muy guays los tuyos!!!! (A, Cose prima,cose)

    ResponderEliminar
  6. Moltes gracis Marcela, ets un sol, i els pantalons fantastics.

    ResponderEliminar
  7. Libre como el mar... Esos pantalones te quedan DIVINOS! Me encantan!

    ResponderEliminar
  8. Genial los pantalones y el calorcito de tus fotos, parece verano!!

    ResponderEliminar
  9. Doncs a mi m´agraden molt tambe!

    ResponderEliminar
  10. Són molt originals! Són com un puzzle també!!
    Les fotos com sempre fan molta envegeta! ;-)

    ResponderEliminar