jueves, 26 de febrero de 2015

cinturó ronyons o menstrual


Avui una entrada ràpida, per ensenyar-vos una costura antiga i que aquests dies he recuperat!

Hi ha vegades d'aquelles que em ve la regla i els ronyons em destrossen... com ha estat aquests dies.... i si, els ibuprofenos van molt bé, però ni duren per sempre ni m'acaben de donar el que necessito!

Així que després de donar-hi voltes, i de reconeixer que el que necessito és algo que em contingui, vaig fer això:

CINTURÓ DE RONYONS O CINTURÓ MENSTRUAL


 Fet amb tela de polar doble!!! Mmmmm.... no sabeu el que escalfa!


Amb butxaca... per guardar els mocs si és hivern... jijijijij



Per cordar-lo uns snaps, d'Snapclic, façils de posar, ràpids i comodes.
Estic contentissima amb el profit que l'hi he tret al cinturó, per estar per casa, per dormir... també pels dies que fa molt fred!!

I un dia, parlant amb el meu pare... que sempre es queixa també dels ronyons... vaig pensar que també li aniri bé un... n'está ben content :)



Bon dijous de RUMS a totes!!!!

25 comentarios:

  1. Me encanta tu idea ya que me pillas en el sofa con un dolor horroroso.....mira tu....tu papi debe estar super orgulloso.
    Un besote y muy chulas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues es facilissimo!! Se cose en un plis!! Te animo a que te hagas uno!
      Gracias!! Un abrazo!

      Eliminar
  2. Me has dado una gran idea...en el bolsillo meteré una bolsa de semillas...para cuando me duele la espalda.
    Y me has hecho recordar q de cria en el pueblo me ponian una fajita en invierno q iba muy bien pq era muy movida y andaba todo el dia descamisada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Lo de las semillas lo he pensado un monton de veces también.... tendre que coserme uno! :)
      Fotos con la fajita cuando eras chiqui?? Me encantaria verte!! <3

      Eliminar
  3. Qué buena idea! A mi tb me pillas en un día un poco desriñonada y me ha encantado! Para el mes que viene tengo que tener uno hecho!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Va genial!!! Me encantara verlo!! Un abrazo!!

      Eliminar
  4. que buena idea!! me gusta, creo que yo la usaría para la espalda y igual que Ana G

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mi padre lo usa para la espalda y esta encantado! :)

      Eliminar
  5. oye qué original! muy buena idea!

    ResponderEliminar
  6. buena idea!!! me la apunto y te copio!! ;)

    ResponderEliminar
  7. genial! així el pots dur a tot arreu, la bossa d'aigua calenta va genial però no te aquesta mobilitat ;D m'ha encantat la idea

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siiii!!! I si tens una bossa d'aquelles petitetes la pots posar a la butxaca!!!

      Eliminar
  8. Nena quina bona idea!! Ronyons, fred, esquena... Me gusta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es genial per als dies mes freds de l'hivern també!! :)

      Eliminar
  9. Vés tu per on, no se m'hauria acudit mai! I mira que la ronyonada és algo que em fa patir sovint!!
    Gràcies per la idea!!

    ResponderEliminar