jueves, 2 de octubre de 2014

Camiseta Rums


Avui Rums de camuflatge!!!


La veritat és que em va una mica gran d'espatlles.... Podria haver-ho fet més petit... O no....


Ah!! És que a darrere te sorpresa!!!!! 


Un dia la meva mare va començar a treure coses familiars.... i entre elles va apareixer aquest petit mantel de ganxet, fet per la meva besavia!!!!
 

 I just s'havia deformat una mica... de tal manera que el que jo vaig veure va ser la forma d'una camiseta!!!


Voilà!!! Que us sembla??? A mi m'encanta!!
Bona setmana!!!!

12 comentarios:

  1. És molt maca!! Si que us fa bo encara!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si que ens fa bo, si!!! Ara és l'epoca perfecte per visitar Menorca!! :)

      Eliminar
  2. Ohh.... quina gran idea, i es genial!!! Segur que la teva mare haurà alucinat al veure-la camiseta feta!!

    ResponderEliminar
  3. Ohhhh por tu bisabuela!!! Impresionante!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pos tienes toda la razón!!! Que manitas tenian!! Gracias Naii!!

      Eliminar
  4. Que boniiita! Y q guapa estas cn.pelo corto

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. :) Gracias Amaika!!!! Siempre me sonrojo y me sonrio con tus comentarios!!

      Eliminar