lunes, 18 de marzo de 2013

SAROUELS PROPOSTA DE MI RINCON DE MARIPOSAS




Una altre vegada "Mi rincon de Mariposas" ens fa una proposta per cosir plegades... aquest cop uns sarouels!! 
                                                                   

 


He triat una tela de flors.... que m'encanta!! Visca la primavera... que ja queda poc perquè torni a estar aquí entre nosaltres!!




 Per devant i per darrere... flors per tot arreu!! Yuhuuu!!! I herbetes pel terra... ja comença a estar tot verd!!




Aquí una prova de que els pantalons són ben elastics... i comodissims!!!
He fet la cintura de tela tubular elastica també, de color blau! I els baixos estan només cosits amb un dobleg!




 Moltes gracies Mi rincon de mariposas, per la paciencia, per la il·lusió, per els patrons... GRACIES!!!
Podreu visitar aviat el recopilatori.





2 comentarios:

  1. Qué bonitos! no te vi en el recopilatorio...
    dónde puedo hacerme seguidora tuya?
    http://cortocosoymelopongo.blogspot.com.es/2013/03/cc-sourel-de-mi-rincon-de-mariposas.html

    ResponderEliminar
  2. Ja!! Buena pregunta!! Pues no tengo ni idea de como hacerlo!! Yo te sigo con bloglovin... solo pongo el enlace... te busco... y me hago seguidora!! Tu como lo haces??

    ResponderEliminar